پشتیبانی مهم ترین هر سرویس می باشد و در اپ استور اپل اپس نیز این مهم به شکل بسیار حرفه ای و با کیفیت انجام می شود .
پشتیبانی فقط مخصوص کاربران ویژه می باشد . کاربران ویژه می توانند تا وقتی اشتراک ویژه دارند از این امتیاز برخوردار باشند .
جهت پرسش هرگونه سوال یا مشکل لطفا ابتدا صفحه سوالات متداول را بررسی کرده و اگر سوال شما در لیست نبود می توانید تمامی سوالات و مشکلات خود مربوط به اپ استور اپل اپس را به روش های زیر پرسیده تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن شمارا راهنمایی کنند.
ارسال تیکت
– ارسال درخواست پشتیبانی و مطرح کردن سوال از طریق ارسال تیکت پشتیبانی در منوی پروفایل – پس از وارد شدن به پروفایل کاربری می توانید در همین منو گزینه تیکت را ملاحظه کرده و با ارسال درخواست سوال خود را بپرسید و منتظر پاسخ از سمت اپل اپس باشید .
– پشتیبانی از طریق تلگرام –
آی دی پشتیبانی تلگرام : @Supappleapps