اپ استور اپل اپس

به‌روزرسانی وضعیت سرویس Apple Apps

با عرض پوزش و تأثر، اعلام می‌کنیم از صبح روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۴، به‌دلیل شرایط جنگی و اختلال گسترده در شبکه زیرساخت کشوری، به‌خصوص در دیتاسنتر آسیاتک که میزبان سرورهای Apple Apps و سرویس‌های ماست، ارتباط با سرورهای خارجی و بعضی ISPهای داخلی به‌طور کامل قطع شده است.

تأثیرات اختلال:

  • نصب و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها
  • ثبت UDID جدید برای دستگاه‌ها
  • فعال‌سازی اشتراک‌های Apple Apps

متأسفانه تمامی این سرویس‌های اپل اپس  از کار افتاده و فروش اشتراک ویژه هم  از صبح امروز متوقف شده است.

چه اقداماتی انجام داده‌ایم؟

  1. کاربرانی که تا پایان روز گذشته (۲۷ خرداد ۱۴۰۴) اشتراک خریداری کرده بودند، به‌صورت دستی در پلتفرم ادهاک اپل ثبت شده‌اند.
  2. به‌محض بازگشت وضعیت زیرساخت به حالت عادی، فعال‌سازی اشتراک‌ها شروع شده و امکان نصب اپلیکیشن برای همه فراهم خواهد شد.
  3. مکاتبه و پیگیری مستمر با تیم فنی دیتاسنتر آسیاتک برای رفع سریع‌تر مشکل. اما همه چی به شبکه زیر ساخت کشوری بستگی دارد

چشم‌انداز:

تیم فنی و پشتیبانی ما با تمام توان در حال کار است تا هرچه سریع‌تر سرویس‌ها را به حالت عادی بازگرداند. ما به‌شدت تحت فشار و ناراحتیم که نمی‌توانیم خدمات همیشگی را ارائه دهیم و از صبر و درک شما قدردانیم.

ارتباط با پشتیبانی:

در صورت هرگونه سؤال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، لطفاً از طریق آیدی تلگرام و یا چت انلاین سایت در ارتباط باشید .

با تشکر فراوان،

تیم اپل اپس

اپل اپس
اکانت: کاربر مهمان