بهروزرسانی وضعیت سرویس Apple Apps
با عرض پوزش و تأثر، اعلام میکنیم از صبح روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۴، بهدلیل شرایط جنگی و اختلال گسترده در شبکه زیرساخت کشوری، بهخصوص در دیتاسنتر آسیاتک که میزبان سرورهای Apple Apps و سرویسهای ماست، ارتباط با سرورهای خارجی و بعضی ISPهای داخلی بهطور کامل قطع شده است.
تأثیرات اختلال:
متأسفانه تمامی این سرویسهای اپل اپس از کار افتاده و فروش اشتراک ویژه هم از صبح امروز متوقف شده است.
چه اقداماتی انجام دادهایم؟
چشمانداز:
تیم فنی و پشتیبانی ما با تمام توان در حال کار است تا هرچه سریعتر سرویسها را به حالت عادی بازگرداند. ما بهشدت تحت فشار و ناراحتیم که نمیتوانیم خدمات همیشگی را ارائه دهیم و از صبر و درک شما قدردانیم.
ارتباط با پشتیبانی:
در صورت هرگونه سؤال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، لطفاً از طریق آیدی تلگرام و یا چت انلاین سایت در ارتباط باشید .
با تشکر فراوان،
تیم اپل اپس